środa, 15 stycznia 2014

Ćwiczmy do wakacji i dalej

Dzisiaj pierwszy post z serii ćwiczmy i motywujmy się do tego. Do wakacji zostało nam prawie pół roku. Mamy sześć miesięcy żeby zrzucić trochę po świętach i nowym roku, żeby wyglądać idealnie w bikini na plaży czy nad jeziorem. Więc tak, przede wszystkim musicie się zdecydować co konkretnie chcecie ćwiczyć, musicie się skupić na danej partii waszego ciała która Wam najmniej odpowiada oraz zdecydować czego oczekujecie (np. chcecie schudnąć czy wyrobić sobie mięśnie, a może tylko zrzucić parę kilogramów). Kiedy już się zdecydujecie to musicie być bardzo wytrwałe i konsekwentne w tym co robicie. Czyli motywujcie się :) Pamiętajcie NEVER GIVE UP. No i oczywiście musicie ćwiczyć, najlepiej dążcie do jakiegoś celu np. spotkanie na wakacjach z chłopakiem albo super figura w bikini. Jeśli chodzi o ćwiczenia to najlepiej abyście ćwiczyły codziennie z wyjątkiem jednego wybranego dnia np. soboty kiedy odpoczywacie. Codziennie na ćwiczenia wystarczy Wam 30 minut. Pamiętajcie zawsze o rozgrzewce na początku :) Powodzenia i trzymam za Was kciuki a o to parę propozycji ćwiczeń które możecie wykonywać i które naprawdę pomagają :) Według mnie są to najlepsze ćwiczenia na nogi, brzuch i pośladki.


Trening na brzuch
 

Treningi na nogi

Trening na pośladki

Oraz taka motywacja do wykonywania tych ćwiczeń :)


Co sądzicie o postach tego typu? Chcecie więcej?

63 komentarze:

  1. Ćwiczyłam kiedyś przez rok z mel b i są efekty :) Może sie jeszcze przekonam do powrócenia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nic tak nie działa jak trening capoeira z wymagającym instruktorem. Efekty widoczne dosłownie wszędzie po kilku miesiącach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Ćwiczę, ćwiczę i ćwiczę i powoli zaczynam widzieć efekty :)

      Usuń
  4. Myślę,że to dobry pomysł na posty i czekam na kolejne :D A co ćwiczeń to też jestem "za" i powiem,że ćwiczę od kilku miesięcy i są efekty :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny artykuł. ;) Sama bym zaczęła ćwiczyć gdyby tylko mi się zachciało. Ale no muszę się zebrać i skorzystać z Twoich propozycji! Powodzenia życzę! ;D
    ojtyja

    OdpowiedzUsuń
  6. Też polecam ćwiczenia z Mel B, są rewelacyjne! Nie dość, że naprawdę dają efekty to jeszcze są całkiem przyjemne, bo kobieta świetnie motywuje do ćwiczeń. Plusem jest też to, że pojedynczy zestaw ćwiczeń trwa zaledwie 10 min. - a te 10 min. każdy powinien znaleźć :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny post! Od jutra zacznę ćwiczyć! :D

    BritnejGirl

    OdpowiedzUsuń
  8. Także polecę te ćwiczenia efekty po nich są duże. Sama staram się ćwiczyć jak najczęściej, ale nauka nie pozwala mi za bardzo. Jednak w wolnych chwilach zaglądam do Mel B, po dawkę inspiracji do dalszego działania
    :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Słyszałam gdzieś o Mel B, podobno ma dobre ćwiczenia. Ja pływanie trenuję, siatkówkę i tenis stołowy - to mi wystarcza :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ja trenuje akrobatyke ale to tez mi sie przyda

    OdpowiedzUsuń
  11. o świetnie, będę przez ferie ćwiczyła ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Post na pewno mi się przyda :) Aktualnie próbuję zrzucić kg :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Ćwiczyłam przez tydzień, ale potem nie miałam czasu przez naukę, i teraz dzięki Tobie postaram się znów powrócić do tych ćwiczeń :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Jakiś czas temu trochę ćwiczyłam na brzuch ,ale lenistwo wygrało . Muszę znowu wziąć się za siebie :P
    paula1908

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja za niedługo się zapiszę na siłownię i jeszcze mam zamiar przejść na dietę, znudziły mi się takie jedzonko, wole warzywa i owoce, w końcu złożyłem sobie takie postanowienie noworoczne ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ćwiczyłam z Mel B, co lepsze już po tygodniu zauważyłam spore efekty jeżeli chodzi o spadek wagi. ;) Wykonywałam jej cardio, ćwiczenia na pośladki, brzuch i nogi + rozgrzewka i rozciąganie. Teraz brak mi czasu, na szczęście zbliżają się ferie więc z przyjemnością do niej wrócę. Ale zamienię ćwiczenia na nogi, jestem ciekawa tych zaproponowanych przez ciebie, bo akurat te od Mel nie podobały mi się. ;c

    OdpowiedzUsuń
  17. Po zakończeniu lata rok w rok obiecuję sb ze biorę się za siebie, ze bd robic cwiczenia i wgl, ale jak przychodzi co do czego...to mi się nie chce. Taki ze mnie leniuszek. Ale od poniedziałku zapisuję się z Miśką na siłkę, zobaczymy co z tego wyjdzie xD

    OdpowiedzUsuń
  18. Zawsze brakuje mi motywacji do podjęcia jakichkolwiek kroków, aby zrzucić parę kilogramów. Ważę więcej, niż powinnam, znowu taka gruba nie jestem, ale przydałoby mi się zrzucić co nie co, zwłaszcza, że w te wakacje jadę do Egiptu i chciałabym wyglądać dobrze w bikini, a nie jak kartofel xd Od jutra biorę się ostro za siebie, napewno skorzystam z propozycji, jakie nam przedstawiłaś. Tak więc powodzenia życzę w ćiwczeniach :)

    OdpowiedzUsuń
  19. W wakacje zaczęłam robić ten sam zestaw ćwiczeń, robiłam to przez dwa tygodnie ale jak wyjechałam do Warszawy na kilkanaście dni to zaprzestałam, i potem już nie mogłam się zmotywować. :) Teraz zaczynam na nowo, tylko zmieniłam zestaw, na brzuch robię abs 8 min - ćwiczenia są przyjemniejsze, i czuję że mięśnie brzucha lepiej pracują niż przy Mel B. Na nogi natomiast robię 60 uniesień bocznych, 30x nożyce i 50 squats, bo ogólnie mam mało czasu wolnego, i na workout z Miley Cyrus zazwyczaj nie miałam chwili ani ochoty po długim dniu, ale polecam te ćwiczenia, świetnie działają też na pośladki.
    I życzę dużo dużo silnej woli i motywacji dla wszystkich ! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Przez całe wakacje ćwiczyłam z Mel B około godziny bodajże dziennie. Zdarzały mi przerwy, ale może to i lepiej. Sądziłam, że te ćwiczenia mi pomogą, jednak nic nie dały. Może czułam, że jestem bardziej sprawniejsza, ale nic poza tym (zależy mi na schudnięciu). Zamierzam zaczać biegać. Moją motywacją będzie kupienie sobie specjalnie do tego celu nowych butów :3 Jednak na razie szukam odpowiednich do biegania, ale także do użytku codziennego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bo nie umiesz. pewnie żresz i ćwiczysz niedokładnie, dlatego gówno działa. najbardziej efektywna jest 6 weidera.
      najpierw trzeba coś o tym wiedzieć

      Usuń
  21. Bardzo fajny pomysł:) Ja zawsze rano i wieczorem robie ćwiczenia sprawnościowe :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny post. Szukałam ćwiczeń Mel bardzo długo dziękuje, że je tutaj dodaliście

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak wpiszesz w yt "mel-b" to wyskakują od razu, nie rozumiem w czym problem

      Usuń
  23. Bardzo bardzo fajny post czekam na więcej

    OdpowiedzUsuń
  24. przydatny i bardzo fajny post :)
    chociaż ja wole biegać

    OdpowiedzUsuń
  25. Masz talent do pisania! I ja też ćwiczę z Mel B więc witaj w klubie ;>
    eskaxd...

    OdpowiedzUsuń
  26. Ooo fajne i przydatne ćwiczenia, na pewno coś wybiorę. Masz ciekawe pomysły na posty, każdy jest inny. nataleczka1218

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo fajny i motywujący post :)

    Jeśli będzie mi się chciało to wykonam ćwiczenia :)

    szu_szu

    OdpowiedzUsuń
  28. jejkuu, chcialabym w koncu mniec jakis fajny brzuch *.*

    OdpowiedzUsuń
  29. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetny post, bardzo motywujący (:

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetny post. Ja również ćwiczę. Chciałabym mieć lepszą kondycję i schudnąć z ud - szczególnie dlatego :D

    OdpowiedzUsuń
  32. W domu mało ćwiczę ponieważ chodze na karate ;D

    OdpowiedzUsuń
  33. Czy ja wiem, czy motywujący. Jak ktoś sam z siebie nie będzie chciał to nici z takich ćwiczeń :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Chętnie poczytam o ćwiczeniach, które są proste, do wykonania w domu i oczywiście bezpieczne.

    OdpowiedzUsuń
  35. Post jest świetny xd Chcę więcej xd

    OdpowiedzUsuń
  36. Ow, ostatnio chciałam zacząc ćwiczyć brzuch ale jakoś nie mogę znaleźć czasu :/
    Cynia-

    OdpowiedzUsuń
  37. Bardzo ciekawe! Dziękujemy! Powinny rozpocząć wdrażanie tych ejercicos, hokej praktyki, ale teraz jestem na wakacjach, a nie zrobić nic z tego nie ma lol

    OdpowiedzUsuń
  38. huhuhu po swietach zawsze jest trudno, dobrzeprzynajmniej ze nie jestem w tym sama :P (mam na mysli swiateczna nadwage). Mel-b znam od lat i uwielbiam kruciutkie cwiczenia ale naprawde wycienczaja !
    Hah, znajac mnie nie wyczymam w od swiatecznianiu sie dluzej niz tydzien :(

    OdpowiedzUsuń
  39. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  40. O matko, jak zobaczyłam ten drugi filmik z ćwiczeniami na nogi to wszystkiego mi się już odechciało :x
    No, ale cóż będę musiała się za to zabrać żeby na Wielkanoc znów się obżerać bez wyrzutów sumienia xd

    OdpowiedzUsuń
  41. Ćwiczyłam z Mel B na brzuch. Na początku było mi trudno po 4minutach a później coraz lepiej. Polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Ja chodzę do usportowionej klasy i tam mi starczy wf'u xd

    OdpowiedzUsuń
  43. Ćwiczę już od 15 Stycznia i działa na prawdę !!!

    OdpowiedzUsuń
  44. Od pewnego czasu wykonuje ćwiczenia na uda i pośladki, głównie przysiady z obciążeniem, poza tym co jakiś czas wykonuje brzuszki. Zależy mi głównie na pośladkach bo wszystko inne moim zdaniem nie jest złe :D Poza tym trenuje koszykówkę,reczną i od czasu do czasu biegam :D Ogólnie uwielbiam sport ale daleko mi do dobrego odżywiania :(

    OdpowiedzUsuń
  45. zbliżające się wakacje, są dobrą motywacją do ćwiczeń, może wypróbuję te zestawy ćwiczeń :>

    OdpowiedzUsuń
  46. Ja postanowię zmniejszyć brzuch. Raczej mi się to nie uda :D Ale spróbować zawsze warto :) Dzięki, bardzo przydatny post :D

    OdpowiedzUsuń
  47. Jestem gruba ._. napewno skorzystam z ćwiczeń ;) dziękuję :3
    miley1001s

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to się nad sobą nie użalaj, tylko nie żryj

      Usuń
  48. Kiedyś ćwiczyłam z Mel B, jak kilka osób wyżej. Tak w ogóle, bardzo przydatny i interesujący post.

    OdpowiedzUsuń
  49. te mel-b naprawdę działają! :)

    OdpowiedzUsuń

Czekam na twoją opinię :)