poniedziałek, 13 stycznia 2014

Zimowy czas

Mimo tego, że za oknem nie ma śniegu :c to trzeba się ciepło ubierać bo na dworze wcale nie widać jeszcze wiosny. Parę dni temu wróciłam z Białki Tatrzańskiej, jedynego miejsca w Polsce gdzie nadal można jeździć na nartach po śniegu. Oczywiście zrobiłam też parę zdjęć, które mam nadzieję że Wam się spodobają :) Zima jak dla mnie nie jest smutna i pusta, według mnie jest ciekawa i wesoła. Najlepiej jeśli jest śnieg, ale jeśli go nie ma to też daje się radę, na szczęście chociaż w Białce było go trochę, dzięki czemu wyszły naprawdę fajne zdjęcia, które przedstawiają artystyczną wersję Zimy. Oto według mnie dwa najfajniejsze ujęcia tegorocznej Zimy, która mam nadzieję że jeszcze się nie kończy.






Lubicie Zimę? Co sądzicie o zdjęciach?
Czekam na komentarze :)

89 komentarzy:

  1. Śliczne zdjęcia to po pierwsze :D A co do zimy to mógłby chociaż na kilka dni spaść śnieg , ale tak to za zimną nie przepadam ... ;)

    paula1908

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Śnieg tworzy jednak ta niesamowitą atmosferę <3 i dziękuję i zapraszam do czytania :*

      Usuń
  2. Zdjęcia są śliczne, podobnie jak prawdziwa, mroźna zima. Mimo, że osobiście nie przepadam za zimnem i śniegiem, muszę przyznać, że świat wygląda wtedy cudownie.
    FreMin

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdjęcia śliczne i w miarę lubię zimę :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdjęcia są bardzo ciekawe ja lubię zimę , ale za oknami mi jej brak :(
    FantasticLove2

    OdpowiedzUsuń
  5. Akurat tydzień przed świętami mam urodziny więc uwielbiam zimę xd. Ale bez śniegu nijak :(.
    Co do zdjęć, to są ładnie wykonane oraz wyraźnie, a nie jak czasami ktoś robi zdj i się chwali że zrobił a nic na zdj nie widać :)

    shariSweet

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdjęcia są fajne. Wydaje mi się, że lepiej by wyglądały z większą ilością światła. Trochę pokombinować z czasem otwarcia migawki. Ładne jest ujęcie tej oblodzonej gałązki ;)
    Jeśli chodzi o zimę to ją uwielbiam. To jest najbardziej "magiczna" pora roku ;)

    Pozdrawiam, missmartyna191

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwsze zdjęcie jest świetne! Każda pora roku jest ładna na swój sposób. Uwielbiam zimę, ponieważ tak jak napisałaś wyżej, śnieg tworzy niezłą atmosferę. Jak jest dużo śniegu, to z aparatem czy bez można czuć magiczny klimat zimy! Mam wielką nadzieję, że za niedługo zobaczymy zimową porę :)

    jarus55

    OdpowiedzUsuń
  8. Drugie zdjęcie jakoś bardziej przypadło mi do gustu. Co do zimy, to raczej nie jestem jej fanką :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne zdjęcia, zima ma swój urok, ale tylko przez jakiś czas. To co dzieje się później mnie przeraża, chlapa itp.
    a co do stardoll to interesuje mnie nagroda z numerem 7 czyli jeansowa kurteczka z czarnymi rękawami :)
    mój nick na stardoll to pinkflour312 :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zdjęcia śliczne :D A co do śniegu,to akurat w mojej miejscowości spadło dosyć trochę śniegu,więc w końcu mogę pojechać na narty i wybrać się na łyżwy :D Podobnie jak Ty określiłaś,że zima dla Ciebie jest ciekawa i wesoła tak samo uważam ja :D

    Babykasiunia456

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja lubię zimę, nienawidzę tylko mrozów :)
    Zima wytwarza taką fajną atmosferę tajemniczości. Zdjęcie nr.1 bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne zdjęcia. 1 zdjęcie ma w sobie coś ujmującego. Ta gałązka, ten śnieg w tle. Tego mi brakuje. Uhh <3
    Potrzebuję śniegu. Kocham zimę, ten jej urok <33

    OdpowiedzUsuń
  13. Zdjęcia są wspaniałe, pomijając to, że nie lubię śniegu to bardzo mi się podobają : P
    I pierwsze i drugie zdj. bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam zimę, i jak te obrazy odzwierciedlają klimat tej stacji.

    OdpowiedzUsuń
  15. śliczne zdjęcia, ale ja nie lubię zimy.

    adusiaczek3

    OdpowiedzUsuń
  16. Zakochałam się w zdjęciach, są fenomenalne! ♥

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie lubię roztopionego śniegu, a co do zdjęć to są śliczne ;))

    OdpowiedzUsuń
  18. Witaj bardzo ładne zdjęcia, ja szczerze mówiąc nie lubie zimy bo jest zimno i dzień jest bardzo krótki gdy wracam do domu po szkole jest już ciemno ale z drugiej strony ładne zdjęcia są jak widać po twoich zdj. i jest lodowisko.
    Bardzo bym chciała wygrac stardolary bo są mi bardzo potrzebne aby stworzyc bloga i go rozwijac do czego potrzebuje sd.
    Z góry dziękuje superlola0127
    PS. Juz obserwuje twój bloog :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak naprawde nie jestem anonimkem ale jakos tak wyszło boniewiem ja to zrobić :)

      Usuń
    2. a jak już nie będziesz miała sd to niech będzie 5 plis o sd

      Usuń
  19. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  20. Zdjęcia śliczne <3 Szkoda tylko że u mnie nie ma za biało :/

    Konkurs : sd ( bo bardzo potrzebuję ) lub 7 lub 5
    xEvaluation

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo podobają mi się zdjęcia, widać, że interesujesz się fotografią ;d

    OdpowiedzUsuń
  22. Zazdroszcze talentu fotograficznego i śniegu ;C u mnie spadł tylko 1 cm i już go nie ma ;C
    Czekam na kolejny post ♥

    OdpowiedzUsuń
  23. Co do reklamy stardoll
    prosiłabym nr 5!!!!
    a jeśli nie to: 2,4,7,8
    Dzięki Pozdro!
    nati080802

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękne zdj *o*

    konkurs : sd lub 2,3,4,8 :)
    BR00KE3

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękne zdjątka.
    cd. loterii mam 2, 4, 5
    Chciałabym najbardziej 7, ale ucieszę się ze wszystkiego ;-)
    Weronikao99

    OdpowiedzUsuń
  26. nie przepadam za zimą, a zdjecia ładne! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a z nagrod interesuje mnie nr 2,3,4 i 7 :) ewentualnie stardollary tez by sie przydały :)

      moj nick: mooniaa96

      Usuń
  27. Nienawidzę zimy, może dlatego, że urodziłam się w lato. xd Co do zdjęć to są bardzo ładne, myślę, że jak jeszcze więcej popracujesz będą cudowne. Najbardziej podoba mi się 1, aczkolwiek 2 ma swój urok! ;)
    ojtyja

    OdpowiedzUsuń
  28. Jhdfuiajdshr JAKIE PIĘKNE ZDJĘCIA ! *O*
    CZEKAM NA WIĘCEJ <33
    Carly2589

    OdpowiedzUsuń
  29. Śliczne zdjęcia! *o* Hehehe a u mnie właśnie pada śnieg :D ciekawa notka :3
    W sprawie konkursu:
    5,7 JEJKU ZAKOCHAŁAM SIĘ W TYCH PLATFORMACH!:(
    Oraz stardollary się mogą przydać 1000 xd
    Pomogę siostrze wygrać NCG. Ma 6 lat i też bardzo tak jak ja kocha stardoll :3
    nick: Leamsenia

    OdpowiedzUsuń
  30. Nie przepadam za zimą :c
    Zdjęcie piękne!

    OdpowiedzUsuń
  31. Witaj :) Kocham zimę, właśnie za takie pejzaże :)
    Pozdrawiam i wybieram nagrodę nr 2 lub 7. Nie będę marudzić :)
    AmfijaSmiley

    OdpowiedzUsuń
  32. Jak można nie lubić zimy? ;o Ja ją kocham :3

    OdpowiedzUsuń
  33. Lubię Zimę a te zdjęcia są piękne 1,2 lub 1000sd ;)
    Truskawka1706 - najpierw weszłam aby tylko zostawić ten komentarz i wyjść, jestem jednak pewna ,że tu wrócę.

    OdpowiedzUsuń
  34. Piękne zdjęcia ♥
    Ja tam w zimie lubię tylko pierwszy jej dzień, czyli 22 grudnia (moje urodzinki XD ). Nienawidzę kiedy na dworze temperatura spada poniżej 10 stopni. Wtedy najchętniej zamknęłabym się w domu z moim szlafroczkiem i ciepłym kakao i nie wychodziła do wiosny. Jeżeli jednak zima musi już być to w tym roku trafił nam się jeden z jej najgorszych rodzai. Jest zimno, ale śniegu nie ma :( (czyt. nie ma nawet po co wychodzić na dwór). W takim wypadku wypada tym bardziej zamknąć się w domu i czekać do wiosny.

    OdpowiedzUsuń
  35. piękne zdjęcia, a co do zimy to nie jest to moja ulubiona pora roku, ale jednak da się ją polubić

    maja6229

    OdpowiedzUsuń
  36. super zdjęcia a tak poza tym lubię każdą porę roku

    martunia292

    OdpowiedzUsuń
  37. Trzeba się ciepło ubrać racja, a zdjęcia cudowne, zima jest fajna mimo tego że zimna i bardzo mi jej brakuje :/

    OdpowiedzUsuń
  38. Zdjęcia są bardzo profesjonalne :) Chciałabym aby padał śnieg :)

    miss_paula367

    OdpowiedzUsuń
  39. Zdjęcia są świetne, jak już ktoś napisał bardzo profesjonalne ;)
    Mnie interesuje nagroda.. 1000 sd. Mam strasznie marne szanse, mam 1 % nadziei że jednak coś wygram :D Ale.. zaobserwowałam bloga, skomentowałam 2 posty więc co mi zależy :)
    Pozdrawiam gorąco! natala2476

    OdpowiedzUsuń
  40. Oraz stardollary się mogą przydać 1000
    nagrody 4,5 i 8 ..
    nick: Behamorinh

    OdpowiedzUsuń
  41. Piękne zdjęcia! Szkoda, że nie ma śniegu. Bo ani to wiosna, ani zima :( Ale pewnie w kwietniu będzie śnieg xd

    konora10

    OdpowiedzUsuń
  42. No, bez śniegu to zimy nie ma. Może niedługo spadnie:)

    OdpowiedzUsuń
  43. podba mi się drugie zdjęcie :) ma fajny klimat :D

    OdpowiedzUsuń
  44. Piękne zdjęcia, żałuję, że tegoroczna zima jest taka bezpłciowa, liczę jednak na śnieżne ferie.
    Na pewno będę cześciej zaglądać na twojego bloga:)
    pozdrawiam
    labilna (na stardoll)

    OdpowiedzUsuń
  45. Śliczne zdjęcia :3 wyglądają jak robione przez profesjonalnego fotografa :) co do zimy... lubie ją i też nie to znaczy ma ona plusy i minusy :) ale więcej plusów :) szkoda że nie ma śniegu bo już się nie moge doczekać snowbordu i walki na śnieżki <3

    Bardzo fajny blog mimo że ma tylko dwa posty zaciekawił mnie :3
    Nick na stardoll : fifi12fifi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. WIdze że niektórzy zgłaszają się do nagrud więc jeśli mogę chciałabym 1000sd ale znając życie nic nie wygram xd

      Usuń
  46. Świetne zdjęcia ! :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Jejku, uwielbiam okryte ciężkim puchem korony drzew, szczególnie w parkach/lasach, kiedy te są blisko siebie, to daje naprawdę interesujący i fascynujący efekt. Szkoda, że w tym roku śnieg rzadko padał w moim regionie. Uwielbiam iść rano do szkoły czując pobudzający mróz na twarzy.
    Co do nagrody na stardoll, zainteresowało mnie body z numerem 1. Jest takie piękne, co prawda wszystko z tej listy mi się podoba, ale jedno już mam, a chciałabym niezmiernie być posiadaczem tego cudeńka. :3
    Oczywiście przydadzą się stadollary, na kilka archiwalnych rzeczy (niestety bardzo drogich :() i przy okazji ruszyłabym ze swoim blogiem (http://clapmystyle.blogspot.com/), jeszcze jest taki niedopracowany, ale mam nadzieję, że dojdę z nim wysoko, Tobie też tego życzę ;)

    A_Amorek6

    OdpowiedzUsuń
  48. Hej co do zdjęć piękne a co do loterii to 1,2 lub 4 a stardolary też. by się. przydały mój nick : mysiatynia

    OdpowiedzUsuń
  49. Zdjęcia są świetne, klimatyczne. Zimę lubię tylko w grudniu i styczniu, potem zaczynam mieć jej serdecznie dość i czekam na wiosnę.

    OdpowiedzUsuń
  50. Zdjęcia przepiękne, kiree, kawaii *-* Uwielbiam zimowy krajobraz, a ty go świetnie uwieczniłaś na zdjęciu. Co do śniegu, to może spadnie jeszcze XD

    patiakrobati

    OdpowiedzUsuń
  51. A ja już mam śnieg :D hah

    BritnejGirl

    OdpowiedzUsuń
  52. wow dorwałaś śnieg ;D
    co do zdjęć to są naprawdę ładne ale radzę jeszcze popracować by efekt był ciekawszy ;D

    Independentt

    OdpowiedzUsuń
  53. Fajne zdjęcia u mnie śniegu coraz więcej i więcej. ;3
    Ewelina0509

    OdpowiedzUsuń
  54. Bardzo piękne zdjęcia , ale i tak nadal nie cierpie śniegu i całej tej zimy
    3siostry

    OdpowiedzUsuń
  55. Świetne zdjęcia, może od tego zacznę :) Lubię zimę, ale chyba w słowie "zima" widzę choinkę, wigilię tą w domu i w klasie, rodzinę, prezenty, lampki choinkowe, śnieg itp. Samą w sobie zimę niezbyt lubię, plucha na jezdni, zimno jak cholera. Najgorsze jest to, że ciągle pada śnieg! Od rana wieje i świszczy ten przeklęty wiatr, śniegu przybyło już ze 4 cm. Jak tak dalej pójdzie, to niedługo zrobię sobie tunele na podwórku...

    OdpowiedzUsuń
  56. Szkoda ,że u mnie prawie wogule nie było śniegu. Padał z raz czy dwa ale max. utrzymywał się przez cały dzięń czy noc. A szkoda ,bo lubię zime. Co do zdjęć są na prawdę ładne.

    OdpowiedzUsuń
  57. Zauroczyło mnie pierwsze zdjęcie :3
    Ja osobiście zimę lubię, nawet bardzo, choć ostatnio strasznie marznę, to i tak jest dobrze :) U mnie śnieg spadł i mam nadzieję, że utrzyma się do ferii, które są dopiero w połowie lutego ;o

    OdpowiedzUsuń
  58. Zdjęcia są superowe pozdr.<3

    OdpowiedzUsuń
  59. śliczne zdjęcia :)
    nareszcie spadł śnieg :)

    OdpowiedzUsuń
  60. Piękne zdjęcia! Uwielbiam zimę :)

    OdpowiedzUsuń
  61. Śliczne zdjęcia! Ja zimy nie znoszę, jeśli mam gdzieś iść. Szkoda tylko, że jak już może być biało, to śniegu nie ma...

    OdpowiedzUsuń
  62. Piękne zdjęcia *.* Osob9iście uwielbiam zimę :D

    Zgłaszam się do loterii sd ;) Najbardziej chciałbym 500 lub 1000 sd, lub jensową kurtkę, bądź blezer z Elle ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tutaj screen na dowód obserwacji : http://pl.tinypic.com/view.php?pic=2jczma8&s=5#.Utvm7xCtbcc

      nick na sd : patrydiamond2

      Usuń
  63. Zima jest okropna, zimno i wgl xd xxxooolove

    OdpowiedzUsuń
  64. Śliczne zdjęcia *,* Masz racje zima jest wesoła a na dodatek piękna ;)

    Zgłaszam się do loterii na stardoll.
    Chciała bym 500 lub 250, albo jensową kurtkę albo blezer z Elle ;)

    OdpowiedzUsuń
  65. Śliczne zdjęciaa :D
    weronika2034

    OdpowiedzUsuń
  66. Jeej ;] Masz talent do pisania na blogu i do robienia zdjęć. Mało znam osób takich zdolnych jaki ty ;)

    anetka1004

    OdpowiedzUsuń
  67. Kocham zimę <3 Za śnieg,za rękawiczki,wieczory z herbatką....
    Śliczne zdjęcia.ZAZDROSZCZĘ...u mnie nie dawano spadł śnieg

    OdpowiedzUsuń
  68. Uwielbiam zdjęcia sopli lodu i śniegu, jednak ciężko jest sfotografować śnieg tak by się nie zlewał i miał dobrą ostrość, tobie to się zdecydowanie udało! Drugie zdjęcie natomiast jest jak z pocztówki ! <3 Ogólnie kocham zimę i jest to dla mnie wyjątkowy czas :)

    OdpowiedzUsuń
  69. Nienawidzę zimny, bo zimno(logiczne), ale zdjęcia są prześliczne <3

    OdpowiedzUsuń
  70. osobiście nie przepadam za śniegiem, zimnem i ogólnie zimą :/ ale te zdjęcia mnie oczarowały :) udowadniają, że zima też może być piękna i cudowna, i że nie zawsze najlepiej jest żyć latem :P

    OdpowiedzUsuń

Czekam na twoją opinię :)