wtorek, 14 stycznia 2014

Dziękuję

Blog ma już 70 obserwatorów, dziękuję Wam za to, to bardzo wiele dla mnie znaczy <3 Skoro już piszę tego posta to chciałabym go poświęcić też na wyjaśnienie paru kwestii :) Po pierwsze blog nie jest i nie będzie poświęcony gry stardoll, blog prowadzę sama. Posty na blogu będą się pojawiać tak często jak często będę miała wenę do napisania czegoś naprawdę fajnego i ciekawego, bezsensu jest dodawać co 1 h posty, które nikogo nie interesują. Mam nadzieję że dam radę przynajmniej trzy razy w tygodniu dodać coś jak dal mnie naprawdę ciekawego i nie zwykłego.  Ten post od razu połączę z paroma zdjęciami jeszcze z wakacji z Polski. Zdjęcia są ujęte z tej artystycznej strony i mam nadzieję, ze Wam się podobają. Czekam na opinie, wskazówki i pytania w komentarzach i jeszcze raz dziękuję wszystkim, którzy dodali się do obserwatorów bloga.






Podobają Wam się zdjęcia? Lubicie Lato?
Zapraszam do komentowania

48 komentarzy:

  1. Sweet :)
    Interesuje mnie 1 x 1000 sd
    obserwuję jako Magda Blue a na stardoll: lolita20234

    OdpowiedzUsuń
  2. Super zdjęcia interesuje mnie numerem 4 oraz 1000 SD tylko jest problem , bo nie jestem SS :C na stardoll nazywam się szklanka9

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgłoszenia pod zakładką stardollowy konkurs :D dziękuję i nie martw się to najwyżej jeśli wygrasz to wygrasz jeszcze dodatkowo ss <3

      Usuń
  3. Ostatnie zdjęcie ma w sobie to coś, może to przez kolor liści, za którymi tęsknię :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam lato ♥ a co do zdjęć są super :* I faktycznie to ostatnie ma w sobie to coś :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ostatnie zdjęcie najbardziej mi się podoba, bo kolor rozwijających się liści wyróżnia się wśród całości.

    OdpowiedzUsuń
  6. W tym roku było co fotografować, pogoda do tego idealna ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. piękne zdj C; ostatnie najlepsze

    OdpowiedzUsuń
  8. zdjęcia są piękne, a lato to moja ulubiona pora roku

    maja6229

    OdpowiedzUsuń
  9. Znowu pochwalę na ciekawe zdjęcia i czekam na kolejne :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Umiesz Fotografować ;) Interesuje mnie 1x1000sd lub inne środki pieniężne Stardoll. Bloga obserwuję pod nazwą Trolololo 222 , na Stardoll nazywam się pipi117. Dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  11. Odpowiedzi
    1. intersują mnie stardollary :), LE oraz DKNY :3

      kruha

      Usuń
  12. Kocham lato i wakacje :3
    Mam wtedy czas na robienie tego
    co kocham :3 zdjęcia są cudowne
    Czekam na kolejne :3

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładne zdjęcia, bardzo mi się podobają. Interesują mnie stardollary oraz blazer z elle.

    Oliwia.KiSs

    OdpowiedzUsuń
  14. Zdjęcia po raz kolejny są super <3 A lato jest dla mnie porą roku takiego leniuchowania troszeczkę xd i z chęcią czekam na kolejny post :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ciekawe zdjecia sam ucze sie fotografii i powiem Ci ze masz talent :)
    naturalnie interesuje sie modą i widze ze tez masz spoko gust jesli chodzi o ciuszki. wiec interesuje mnie nagroda głowna oraz spoko kurtka z nr 7 nie ma co owijac w bawełne :) chętnie wezmę rzeczy jesli bedziesz chciała mi je podarować pozdrawiajm serdecznie a mój nick na sd to masiuniu

    OdpowiedzUsuń
  16. Też się interesuję fotografią:) Śliczne zdjęcia♥

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo mi się podoba pierwsze zdjęcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wszystkie zdjęcia są śliczne ♥

    OdpowiedzUsuń
  19. Zdjęcia piękne, sprawiają, że człowiek marzy, żeby przyszła wiosna zamiast tego głupiego mrozu. Widać, że masz talent :).
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  20. śliczne zdjęcia , nie moge doczekać sie lata

    OdpowiedzUsuń
  21. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  22. Ty przypadkiem nie myślisz żeby zostać fotografem ? :) Śliczne zdjęcia <3
    paula1908

    OdpowiedzUsuń
  23. Oj uwielbiam lato. Jak ja za nim tęsknie! Zdjęcia są cudowne a najbardziej 1. Bardzo artystycznie ale przecież w fotografii oto chodzi!
    ojtyja

    OdpowiedzUsuń
  24. Myślę podobnie to co Magdusia500, więc to będzie bezsensu, żeby napisać prawie podobny komentarz ;) No i dodam jeszcze od siebie, że robisz bardzo dobrze, że nie robisz posty tak na odwal, to mi się podoba! Uwielbiam JAKOŚĆ, a nie ILOŚĆ! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Boże, zdjęcia są świetne, zakochałam się w ostatnim *.*

    OdpowiedzUsuń
  26. Cudowne zdjęcia. Jak dla mnie, możesz dodawać posty rzadziej. Będzie inaczej niż na innych blogach, bo posty będą ciekawsze, a nie zrobione na szybko.

    OdpowiedzUsuń
  27. Ładne ostatnie, agrest jak mniemam? Ogółem to ciekawe zdjęcia, pewnie masz dobry aparat :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo ładne zdjęcia, ostatnie najbardziej mi się podoba :* Jakim aparatem robisz zdjęcia? Ja również coś tam fotografuję, na urodziny dostanę lustrzankę :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Zdjęcia dość ciekawe, jednak osobiście wolę podziwiać zdjęcia, na których są osoby :)
    Jeśli chodzi o posty to jak dla mnie mogą się pojawiać rzadziej, ale żeby były dobre. Jest kilka błędów* w poście, dlatego jak masz trochę więcej czasu to sprawdzaj co tam napisałaś :)
    No i powodzenia życzę!

    * np. nie zwykłego -> niezwykłego

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo ładnie ujęłaś na zdjęciach przyrodę. Moim zdaniem posty mogą pojawiać się rzadziej, ale żeby były porządne.

    OdpowiedzUsuń
  31. Twórcze, najbardziej podoba mi się 3 :) Nie wiem, po prostu ma w sobie to takie coś, takie pozytywne c:

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo ładne zdjęcia,
    masz talent!

    OdpowiedzUsuń
  33. Dobrze robisz stawiając na jakość, a nie ilość, dlatego chętnie będę tu zaglądała :D Jeśli chodzi o zdjęcia to sama interesuję się trochę fotografią i muszę powiedzieć, że robisz naprawdę dobre zdjęcia, dobra gra świateł i ostrość. Zależy to też pewnie od parametrów i ustawień aparatu lecz mimo wszystko trzeba wiedzieć z której strony zrobić zdjęcie by dobrze wyszło :D Najpiękniejsze jest ostatnie, które mnie po prostu zahipnotyzowało <3 ! Uwielbiam :D

    OdpowiedzUsuń
  34. fajnie że bawisz się głębią ostrości :) mi najbardziej spodobało się środkowe zdjęcie, chyba przez to, że kłosy są ładnie rozświetlone :>

    OdpowiedzUsuń
  35. Piękne fotografie ♥♥♥

    marysiajula

    OdpowiedzUsuń

Czekam na twoją opinię :)