niedziela, 12 stycznia 2014

How to Have Perfect Life...

Każdy z nas chciałby mieć idealne życie...

Chciałby zrealizować swoje marzenia i plany na przyszłość, chciałby mieć idealną figurę, najlepsze ubrania, samochody. Jednak to tylko plany, marzenia. Ten blog będzie poświęcony osobom które chcą je realizować w taki czy inny sposób, które szukają okazji czy inspiracji do nowego stroju. Na blogu pojawiać się będą motywację, ćwiczenia i inspirację co do idealnej figury, która dla każdej z nas może być inna. Spotkacie się też z ciekawymi pomysłami i poradami co do stylu, wystroju wnętrza czy swojego outfitu. Co tydzień  pojawiać się będzie motywacja dla danego tygodnia. Zapraszam do obserwowania,czytania i komentowania bloga.

Pozdrowienia,
Aga

40 komentarzy:

  1. Bardzo mi się podoba wzmianka o ćwiczeniach xd Przyda się trochę popracować nad ciałem przed wakacjami ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślę, że będę tutaj częściej zaglądać i powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Noo, czyli blog dla mnie. Inspiracje, motywacja. Tego mi potrzeba. Z niecierpliwością czekam na kolejne posty :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapowiada się ciekawie, czekam na więcej postów! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Powodzenia w prowadzeniu bloga, wytrwałości i wiecznych pomysłów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Będe tutaj zaglądać cześciej niż na fejsa *.*
    Wstawiaj często posty :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny pomysł, mam nadzieję, że nie stracisz zapału, bo szykuje się ciekawy blog ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny pomysł, nie mogę się doczekać artykułów ;) powodzenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny blog :)
    A co do konkursu to przydałaby się stardolary :) Ale wszystko mile widziane oprócz platform bo już je mam :)
    misidol12

    OdpowiedzUsuń
  10. Zapowiada się ciekawie! :O Założe się że z pewnością będe tutaj codziennie wchodzić.
    =====================================================================
    Konkurs: Leamsenia
    Wybrane nagrody: 1000 lub 500 sd oraz nr 5,7. (bardziej zależy mi na numerze 5, zakochałam się w tych butach :3)

    OdpowiedzUsuń
  11. zapowiada się ciekawie:)

    maja6229

    OdpowiedzUsuń
  12. Marzenia są po to, aby do nich dążyć ;)

    konwalia.19

    OdpowiedzUsuń
  13. Napewno posty będą ciekawe ! Napewno codziennie zagoszczę na tym blogu :)

    miss_paula367

    OdpowiedzUsuń
  14. Powodzenia ! :) Pozdrawiam,
    natala2476

    OdpowiedzUsuń
  15. no no, zapowiada się ciekawie! :) Obys jak najczęściej wstawiała posty c:

    OdpowiedzUsuń
  16. Zapowiadam się bardzo ciekawie, czekam na posty :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajnie się zapowiada *.*
    Będę tu zaglądać :3

    OdpowiedzUsuń
  18. Powodzenia w prowadzeniu bloga. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Czekam na kolejne świetne posty :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Będę zaglądać :) Powodzenia!!!

    BritnejGirl

    OdpowiedzUsuń
  21. Jestem obserwatorem super blog!!!

    OdpowiedzUsuń
  22. Już się tu widzę ;D
    ------------------------------
    Konkurs
    nick na stardoll - PricellesGirl
    Wybrana nagroda - Chciałabym nr 5 bo wielbię te butki <333 lub nr 2 albo 50 sd ;D

    OdpowiedzUsuń
  23. nick na stardoll Utosk chciałam bym nr 5 lub 200sd

    OdpowiedzUsuń
  24. fajny blog chciałabym nr 8 lub 7
    ewa_farna331

    OdpowiedzUsuń
  25. zgłaszam się ! nie wiem czy to tu ale co mi tam :D
    mój nick to inia5
    chciałabym platformy , ponieważ nie udało mi się ich kupić . stardollarów nie dam rady odebrać , bo nie mam ss :) chciałabym też kurtke :)
    wyniki bedą na tym blogu ?

    OdpowiedzUsuń
  26. Tak... Idealna figura - marzenia :D

    OdpowiedzUsuń
  27. To prawda jest bardzo wiele marzeń a motywacji za mało , chętnie będę tu zaglądac
    3siostry

    OdpowiedzUsuń
  28. Myślę, że będę tu często zaglądała, świetny blog :* Brakuje mi motywacji, dlatego Twój blog będzie mi do tego potrzebny :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Musze przyznać, że blog zapowiada się ciekawie i zainteresowałaś mnie. Na pewno będę tu zaglądać częściej :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Pomysł na bloga wydaje się jak najbardziej ciekawy, myślę, że będę zaglądać :)

    P.S Tutaj mamy się zgłaszać do loterii? W razie czego chciałabym nr 8 lub sd, aczkolwiek jeśli będzie coś innego wolnego, to również jestem chętna :)
    julia7373

    OdpowiedzUsuń
  31. Fajny pomysł na bloga, obserwuję i będę często zaglądać.

    OdpowiedzUsuń
  32. Wspaniały blog.
    Widac, że wkładasz w tworzenie go wiele serca.

    OdpowiedzUsuń
  33. Twój blog zapowiada się rewelacyjnie :) Cóż, potrzebna mi motywacja, więc będe często zaglądać :) xx

    OdpowiedzUsuń
  34. Podoba mi się zamysł bloga, mam nadzieję, że będzie się rozwijał :)

    OdpowiedzUsuń
  35. super blog!! też pozdrawiam paulina71

    OdpowiedzUsuń
  36. Zapowiada się swietnie. :)

    OdpowiedzUsuń

Czekam na twoją opinię :)