sobota, 25 stycznia 2014

Zapowiedź


30 komentarzy:

  1. Nie mogę się doczekać :)
    ojtyja

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyczuwam jakąś sesje zdjęciową :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uuu, czekam z niecierpliwością! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Uhuhuh...
    Bardzo fajnie się zapowiada.
    Czekam xd

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładnie się zapowiada *----*
    fajne foto ;**

    OdpowiedzUsuń
  6. czekam z zaciekawieniem *.*
    ps . śliczne zdjęcia ^.^

    OdpowiedzUsuń
  7. Jesteś piękna <3 zazdroszczę dłuuuugich włosów...

    piszę w sprawie nagrody na stardoll. Interesuje mnie najbardziej nr. 2
    mój nick na stardoll to: ForY0u <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale masz długie włosy *,* piękne! :D
    Kwiatek dzięki odbarwieniu ma to coś :D


    Obserwuje ze względu na stardoll ale coś mi się wydaje, że zostanę tu na dłużej :D

    Ogółnie interesują mnie sd, wiadomo xd Ale poza tym to byłabym zadowolona z każdego ciucha, bo każde jest świetne :D

    Pati-1997

    OdpowiedzUsuń
  9. Czekam z niecierpliwieniem :D

    BritnejGirl

    OdpowiedzUsuń
  10. Czekam z niecierpliwością :)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie, już nie mogę się doczekać.

    OdpowiedzUsuń
  12. Jesteś piękna! (o ile to ty :D). Czytałam, że można dodawać do różnych postów, a akurat przy konkursie ze stardoll nie widać mojego postu. Ten się zagubi, ale proszę zapisz sobie, a i byłabym WDZIĘCZNA gdybyś mi odpisała (czy zapisałaś sobie).
    Hej! Dodałam post, ale go nie widzę, więc napiszę na przypadek jeszcze raz. Najbardziej chciałabym nr 7. Podoba mi się ta jedna rzecz :) Ale oczywiście chciałabym stardolary, ale jeżeli NIE dałabyś mi 1000 sd lub 500sd to wolę tą kurteczkę ;) GDYBY nie było rzeczy, które chcę to prosiłabym przynajmniej jedną z nagród. I tak prawdopodobnie nic nie dostanę BO: nie podlizuje się, nie błagam, nie jestem zauważalne. Spróbować zawsze warto!
    Pozdrawiam- VViken (to nick na stardoll)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jejku *,* jesteś przepiękna ♥ Czekam ;33

    OdpowiedzUsuń
  14. To ty ? *o*
    Mega ładna jesteś. Zazdrooo urody :D

    kami151

    OdpowiedzUsuń
  15. jejku, jesteś śliczna ♥ axwsdykx

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne zdjęcia.Czekam z niecierpliwością na więcej. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. O mamuniu, ale Ty jesteś śliczna *.* Już się nie mogę doczekać!

    OdpowiedzUsuń
  18. Ależ ty jesteś piękna! Tak bardzo zazdroszczę ci urody...
    Czekam z niecierpliwością na kolejne posty! :)

    + Denerwuje mnie podlizywanie z każdego możliwego sposobu aby dostać coś z loterii.
    To takie moje małe "wtrącenie".

    OdpowiedzUsuń

Czekam na twoją opinię :)