sobota, 18 stycznia 2014

Where words leave off, music begins

“Where words leave off, music begins.”  
~Heinrich Heine

Gdzie kończą się słowa, zaczyna się muzyka. Taki cytat na nowy dzień :) Jeśli czytaliście chociaż dwa czy trzy posty na moim blogu to wiecie, że nie pisze na ilość tylko na jakość co mam nadzieję zauważyliście. Więc dzisiaj kolejny post którego piszę w trakcie słuchania muzyki, i tak się zastanawiam co to właściwie jest ta muzyka. Takie wiecie przemyślenia ;) No i doszłam do tego, że wszystko co nas otacza to muzyka. Ona powoduje, że się uśmiechasz albo płaczesz. To dzięki niej przypominasz sobie najlepsze, najfajniejsze przygody czy znajomości z życia. Muzyka dodaje nam siły i pomaga nam w życiu. Dla mnie życie bez muzyki byłoby niemożliwe bo z każdą piosenką przypominają mi się moje wspomnienia ( zazwyczaj te dobre ). Jest to też sposób na wyrażenie samego siebie. Wyrażenie swoich emocji i uczuć. Tam gdzie nie wiem co powiedzieć tam właśnie pojawiają się piosenki, które idealnie oddają to co mam na myśli :) Zazdroszczę osobom, które potrafią grać na instrumencie, niestety do nich nie należę chociaż ciągle mam nadzieję że znajdę choć trochę czasu na grę na gitarze o której zawsze marzyłam. Dodaję słowa piosenki które idealnie oddają to jak się czuję wchodząc dzisiaj na bloga i czytając te wszystkie miłe komentarze i widząc 150 obserwatorów. Dziękuję Wam za wszystko *-*

And so today, my world it smiles,
Thanks to you it will be done, 
for you to me are the only one.
Happiness, no more be sad, happiness....I'm glad. 

Umiecie grać na jakimś instrumencie? Czym jest dla Was muzyka?

34 komentarze:

  1. Ciekawy post, naprawdę! :)
    Ja osobiście jestem uzależniona od mojej gitary i ciężkiej muzyki, nic innego mogłoby nie istnieć. Tylko ja, gitara i muzyka ♥
    Widać stardoll'owy konkurs czyni cuda, już nie mogę się doczekać wyników ^^

    Karolkaa33/Ewelina

    OdpowiedzUsuń
  2. gram na gitarze, ale bardzo chcę się nauczyć jeszcze na czymś <3

    _julcia_1997

    OdpowiedzUsuń
  3. Post jest świetny.Na instrumencie również nie gram podobnie jak Ty :) muzyka jest moim życiem :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Teraz bardziej zrozumiałam ,do czego tak na prawdę potrzebna jest nam muzyka. :)

    olaczapla

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe przemyślenia ;3 Bez muzyki nie było by nic..
    Nawet lekki dźwięk jest cudowny <3
    Nwm. co bym zrobiła nie słysząc tych dźwięków (?)

    OdpowiedzUsuń
  6. Spotkałam się z paroma osobami, które powiedziały mi, że nie lubią muzyki, nie cierpią muzyków i wokalistów. Nie rozumiem takieg toku myślenia. Przecież muzyka to jesteśmy my, ona się w nas rodzi i to dzięki nam uwalnia się na świat (tak, to głupio brzmi). Ja uwielbiam muzykę, jeśli coś robię, sprzatam, czy siedzę przy laptopie/komputerze to zawsze muszę mieć włączoną muzykę. Potrafię grać na gitarze, trochę gram na perkusji u mojej koleżanki. Świetna sprawa, zachęcam do takiego grania, nawet dla siebie własnej :)
    Post bardzo ciekawy, również jestem za tym, że liczy się jakość, a nie ilość :D

    Diana.Miss2

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawy artykuł. Powiem Ci, że sama nie umiem grać na instrumentach, ale bardzo podziwiam te osoby, które umieją. Trzeba poświęcić na to wiele czasu i cierpliwości. Sama uwielbiam słuchać muzyki, każdego rodzaju :)
    ojtyja

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo spodobał mi się ten post ;))

    BritnejGirl

    OdpowiedzUsuń
  9. Post nie jest dla mnie, ponieważ jestem osobą, która nie interesuję się muzyką, choć zdarza mi się słuchać kilka naście piosenek co kilka tygodni ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja osobiście potrafię grać na fortepianie. Chodzę do szkoły muzycznej, więc w moim przypadku nie jest to dziwne. Czym jest dla mnie muzyka? Szczerze? Wszystkim. Uwielbiam grać, jak i zarazem słuchać muzyki.

    OdpowiedzUsuń
  11. Umiem grać na flecie :P Na kilku innych instrumentach też wybrzdąkam gamę C-dur ale na tym się kończy . Też chciałam się kiedyś uczyć grać na gitarze ,ale rodzice powiedzieli ,że nie . Teraz mam chłopaka ,który powiedział ,że kiedyś mnie nauczy :P
    paula1908

    OdpowiedzUsuń
  12. Gram na pianinie :D Wszystko z postu to prawda xD

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja gram na keyboardzie, kiedyś też próbowałam, niestety bezskutecznie, nauczyć się grać na gitarze. Moje palce tego nie wytrzymywały :c Ale może kiedyś podejmę kolejną próbę :)
    Zgadzam się z Twoimi słowami, w ogóle bardzo podoba mi się Twój styl pisania :) Życzę powodzenia w dalszym prowadzeniu bloga. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja gram na gitarze xd I to kocham. Jak ostatnio miałam gitarę w naprawie to do głowy dostawałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. hejka ;) ja w sprawie konkursu z bloga http://stardoll-for-poland.blogspot.com/ . moj nick kokoa2, obserwuje juz i interesuja mnie nagrody: buty 5 i jak najwieksza liczba sd ;) prosze daj znac czy dostane nagrody a blog swietny ;D

    OdpowiedzUsuń
  16. http://stardoll-for-poland.blogspot.com/2014/01/reklama-patna_19.html wzięłam udział w konkursie, a nwm pod jakim postem się zgłosić, więc zgłaszam się pod tym


    rihanna7755

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja grałam na gitarze, ale to dawne dzieje :)

    OdpowiedzUsuń
  18. instrumety to nie moja bajka, wgle malo muzykalna jestem, jak zaczne spiewac to wszyscy blagaja mnie na kolanach bym przestala - ja moge to zrobic bac nie- you know szantaz ]:> ale bez muzyki nie przetrwalabym dnia, w kazdej wolnej chwili wlanczam moja stara i juz podniszczona wierze, ale jest fajnie bo to muzyka z plyty nie z yt, a dla mnie to wazne niesamowicie wazne by muzyka byla powiedzmy normalna i taka realna a nie wirtualna :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ślicznie to napisałaś, zgadzam się z Twoimi przemyśleniami. Muzyka jest wszędzie więc jest wszystkim :)
    Też nie umiem grać na żadnym instrumencie, choć bardzo bym chciała :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Umiem grać na dzwonkach, liczy się? XD
    Czym jest dla mnie muzyka? Szczerze mówiąc ciężko jest mi okreslić. Przy niej bierze mnie na przemyślenia, czasem doprowadza do łez. Oczywiście przywołuje tez dobre wspomnienia. Więc czym jest? Moim w światem, w którym mogę oderwać się od rzeczywistości :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja też niestety nie umiem na niczym grać :c Zawsze chciałam się nauczyć na perkusji.

    OdpowiedzUsuń
  22. interesujący post, biorę udział w konkursie Stardollowy konkurs interesuje mnie nagroda nr. 6 mój nick na stardoll to eliza.t.....

    OdpowiedzUsuń
  23. Muzyka jest piękna.
    Ja nie gram na żadnym instrumencie,
    ale umiem grac na nerwach! xdd

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękny post ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Biorę udział w konnkursie. Interesuje mnie 1000 sd lub 500 sd albo nagroda nr 2 , 5 lub 7. ArwenCandy

    OdpowiedzUsuń
  26. Zgadzam się z tobą....masz racje :* Też chciałabym grać na jakimś instrumencie ale raczej to niemożliwe.
    sysia1999

    OdpowiedzUsuń
  27. biorę udział w konkursie z stardoll. Najbardziej chyba satysfakcjonuje mnie najwyższa liczba sd i kurtka nr 7:)

    a co do postu, to mimo wszystko sobie go przeczytałam i mam identyczne odczucia. Muzyka to nie jest jedynie tekst + jakaś melodia. To sens życia, przyjaciel, pocieszyciel i wszystko w jednym. Ja też nie wyobrażam sobie życia bez muzyki, z resztą jak chyba każdy :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Dobry post, naprawdę! Kocham muzykę i tak samo jak ty nie wyobrażam sobie bez niej życia, myśle, że muzyka ważna jest dla każdego, tyle że pod inną postacią :) Zgodzę się też z tym, że dzięki niej przypominamy sobie te dobre chwile, mam naprawdę mnóstwo piosenek, które przywołują nieziemskie wspomnienia :D

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  29. niestety nie potrafię grać na żadnym instrumencie :c to prawda co napisałaś o muzyce, ja nie potrafię bez niej wytrzymać dłużej niż jeden dzień :D

    OdpowiedzUsuń
  30. biorę udział w konkursie ze stardoll, chciałabym wygrać 2,5,7 badź sd :)
    a co do postu, to bardzo mi się spodobał, fajnie to wszystko dobierasz w słowa, co jest wielkim + ode mnie ;)
    ja niestety nie umiem grać na żadnym instrumencie, chociaż tak bardzo chciałabym np. na perkusji bądź gitarze,
    nic dodać nic ująć o tym co napisałaś o muzyce, dla mnie to takie oderwanie od tej szarej rzeczywistości ..
    biedronka0

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękny cytat, a wnim piękne słowa :):):)
    Jak najbardziej się z tobą zgadzam.
    Biorę udział w stardollowym konkursie - jestem SolKlaudia70083

    OdpowiedzUsuń

Czekam na twoją opinię :)